poniedziałek, 9 września 2013

Fotorelacja z wyjazdu

Wiecie, bądź nie -- lubię biegać w różne miejsca z aparatem. Podczas ostatniego wyjazdu częściej trzymałam w łapkach to urządzenie niż swój telefonu komórkowy, więc tym razem zamiast napisać, coś wam pokażę. Nie jestem profesjonalnym fotografem, więc nie będą to zdjęcia zapierające dech w piersiach czy niesamowicie doskonałe, odpowiednio wykadrowane czy ukazujące jakieś zachwycające, niezdobyte miejsca. Starałam się wybrać zdjęcia, które najbardziej mi się podobają z poszczególnych dni pobytu na wybrzeżu, aczkolwiek chciałam, żeby każde zdjęcie przedstawiało (w miarę możliwości) co innego. Enjoy! :-)

24/08 - 5AM, trasa na Gdańsk. Remember me, special needs.

25/08

26/08 - Mewki spacerujące po plaży. Nie spodziewałam się tej lądującej po prawej stronie, dlatego najzwyczajniej w świecie nie zmieściła się w obiektywie. No trudno.

27/08 - Lubię oglądać zachody słońca. Nie tylko nad morzem. Nie tylko wtedy, gdy jestem smutna. If we hold on, there's a victory over the sun?

28/08 - Perhaps a bit more vodka would help. Or not.

29/09 - Nie wiem, jak wy, ale nie umiem wybrać kilku pocztówek - czy na pamiątkę, czy do wysyłki dla kogokolwiek. Zawsze podoba mi się o wiele więcej niż powinnam wziąć. Jedyna zaleta jest taka, że nie kosztują majątku, więc mogę sobie na nie pozwolić |D

30/08 - Spacerkiem po mieście.

31/08 - Prawie że "home, sweet home". Złapanie częstotliwości ulubionego radia przed Warszawą małą namiastką domu, aww

28 komentarzy:

  1. Mewy najlepsze! :D
    Takie zdjęcia to świetna pamiątka. Łatwiej sobie potem przypomnieć wszystkie chwile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba zdjęciami lepiej było mi to zobrazować, bo w sumie nie miałabym o czym pisać.

      Usuń
    2. Czasem po prostu wystarczy, ze było ładnie i miło.

      Usuń
  2. pierwsze dwa mi się podobają najbardziej :) a w ogóle polskiego morza bardzo zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, kiedyś się przecież wybierzesz i nad nasze morze :D

      Usuń
    2. noo, jak na razie to się wybieram od czterech lat i coś nie mogę dotrzeć :P

      Usuń
    3. To lepiej już sobie zaplanuj, że pojedziesz tam w przyszłe wakacje :D Chociaż... u Ciebie dużo się dzieje i wszystko zmienia jak w kalejdoskopie, więc nie wiem, czy mimo planów w końcu by się udało... :D

      Usuń
  3. To drugie zdjęcie podoba mi się najbardziej. ;) A co do kartek to mam to samo, ale zawsze jakieś przywożę bo zbieram. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kolekcjonuję kartki z miejsc, w których byłam, ale i tak mam problem z ich wyborem :D

      Usuń
  4. Ach, morze :3 Byłam tylko na weekend, ale ojejciu. A zachód słońca to już w ogóle. Albo plaża nocą, ten szum fal... Och ach.
    A mi Eska Rock nie łapie częstotliwości, mam nadzieję, że w Krakowie złaapie no;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja byłam tydzień, ale dalej ojejciu, haha :3
      Zawsze można słuchać Eski Rock przez Internet, jak u Ciebie nie łapie, chociaż ja preferuję normalne stacjonarne radio :P W Krakowie na 100% będzie Ci działało.

      Usuń
    2. Z tym morzem to jest tak, że jak zajedziesz, poczujesz tą atmosferę, to po jednym dniu wydaje Ci się jakbyś tam był/a zawsze. no, chyba, że ja mam takie odczucia. na szczęście wracaliśmy do domu nocą, bo jakbym widziałą ludzi idących na plażę, to by mnie chyba z zazdrości ścisnęło ;D

      Usuń
    3. Może być tak, jak mówisz :D Jak trafiłaś akurat na ładną pogodę, to faktycznie zazdrość mogła Cię trochę pomęczyć. Chociaż ja wolę chodzić ubrana na plażę, jeśli wiesz, o czym myślę... xD

      Usuń
  5. Mimo że może nie jesteś profesjonalnym fotografem, jak to określiłaś to zdjęcia i tak b. ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć! :)

      Usuń
  6. Ale super, że Ci Eska łapie! A u mnie ani Eska ani Anty Radio.
    Najbardziej podoba mi się 2 i 3cie zdjęcie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eska Rock prawie zawsze mi łapie, a Eski nie słucham :)

      Usuń
  7. Dałabyś radę wysłać mi drugie zdjęcie? Chciałabym je ustawić sobie na tapecie w komputerze. Po prostu, zakochałam się w nim. :D I lubię Twoje zdjęcia. Wciąż mam to, które mi wysłałaś kiedyś tam, na tapecie w telefonie. Tak mi ciężko się z nim rozstać, że nie pytaj. :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak! Za momencik poszukam i Ci je wyślę.
      Powiem nieskromnie, że ja też lubię swoje zdjęcia. Nie są jakieś najdoskonalsze, ale mogę być dumna, że udało mi się uchwycić niektóre widoki choć w taki średni, przyzwoity sposób.

      Usuń
    2. Dzięki wielkie kochana. ;* Na pulpicie to zdjęcie prezentuje się świetnie.
      Nie możesz, a nawet powinnaś być dumna! Na zdjęcia to jednak trzeba mieć pomysł, bo dobry aparat to nie wszystko.

      Usuń
    3. Cieszy mnie to bardzo :*
      Tak mówisz? No to może będę trochę dumna, żeby tak od razu nie popaść w samozachwyt ;P Trzeba chyba też wyczuć aparat. Mój wcale nie należy do jakichś najlepszych, ale trochę się do niego przyzwyczaiłam i nie umiałabym robić choć w połowie tak dobrych zdjęć lustrzanką, jakby mi ktoś nagle taką pożyczył...

      Usuń
  8. Morza nigdy dosyć... ;) Chociaż powroty do domu też są piękne. Mnie o tym, że zbliżam się do niego informuje podmuch wiatru znad morza. Nigdzie indziej tak nie wieje, od razu wracają mi chęci do życia, nawet po długiej podróży. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się już je w końcu poczuje, to ciężko się z nim rozstać. Taa, a ponoć najgorzej wieje w kieleckim? :P

      Usuń
  9. piękny ten zachód słońca i to morze :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hehe :P Coś znajomego z tą częstotliwością :D Też jak słyszę już RMF Maxxx znaczy, że jestem blisko domu xD Albo rejestracje samochodów :D Na nie patrzę :D
    Przepiękne zdjęcia. W ogóle to: "ach to morze..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet chwilowo słuchałam RMF Maxxx podczas podróży. Z braku laku... ;) Rejestracje samochodów najbardziej mnie absorbowały podczas podróży - siedziałam z atlasem i szukałam miast, jeśli nie wiedziałam, skąd dany samochód jest o___O

      Usuń