niedziela, 13 marca 2016

Ja osobiście maluję wiosną liście na zielono

♪♫♪ Tytuł posta zaczerpnięty z tekstu piosenki Urodziny
autorstwa Romantyków Lekkich Obyczajów,
o której to piosence nie pamiętałam, dopóki ostatnio nie włączyła mi się w Open FM  ♪♫♪

Jak wiecie z poprzedniego posta, a pewnie wspominałam też o tym niejednokrotnie wcześniej – zawsze z utęsknieniem czekam na wiosnę. Bo wiosną jest lepiej. Nie tylko cieplej, bardziej kolorowo, żywiej. Po prostu jakoś lepiej. Nie wiem, czy to za sprawą >bobika<, czy to była moja osobista myśl, ale jakiś rok temu stworzyłam na laptopie folder o nazwie "photos_spring", przejrzałam galerię ze zdjęciami zrobionymi przeze mnie na przestrzeni ostatnich lat i z spośród tych z wiosennych miesięcy wybrałam najładniejsze, najbardziej wiosenne. Najcieplejsze, najbardziej klimatyczne, uroczo kwiatowe, bocianowe. Zabrakło zachodów słońca, a też ich trochę utrwaliłam, ale postanowiłam, że na nie poświęcę osobny post (kiedyśkiedyś), bo byłoby tego za dużo jak na jeden raz. Jeśli już wspomniałam o bobiku, to jest ona pomysłodawczynią akcji przywołania wiosny (szczegóły tagu tu → KLIK), ale nie chodzi w niej o nic innego jak o dodanie luźnego posta ze zdjęciami czy obrazkami jak najbardziej wiosennymi, aby przywołać tę cieplejszą porę roku. Jak już wspomniałam, wybrałam swoje własne zdjęcia, bo jednak trzeba gdzieś się nimi czasem pochwalić ;) Pobawcie się z nami!

2010 (Pentax)
2011


2012 (Sony)

2013 (Canon)



2014

Żywa wielkanocna pisanka w rozmiarze XXL


Przejrzałam również folder ze zdjęciami z Holandii i okazało się, że póki jeszcze O. była tu ze mną, miałam o wiele więcej chęci do biegania z aparatem i robienia setek zdjęć dziennie. A teraz... Wiecie kiedy ostatnio miałam w ręce aparat? W sylwestra/Nowy Rok, kiedy fotografowałam fajerwerki w Helmond. Wracam jednak do holenderskich wiosennych zdjęć, co prawda ubiegłorocznych, ale nie straciły na aktualności, bo dalej są wiosenne.


2015

Ktoś jeszcze nie zdołał zauważyć, że uwielbiam zdjęcia makro? No to właśnie oficjalnie wam to obwieszczam ;)

77 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. :) Ach, jak ja tęsknię za wiosną! Mam nawet listę ulubionych wiosennych piosenek, zaczyna się od Life looks better in Spring . Oby przyszła jak najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A znasz 'Spring to Kingdom Come' Flunk? To w zasadzie moja jedyna wiosenna (i jednocześnie senna XD) piosenka.

      Usuń
    2. Nie znam, ale zaraz poznam. ;)
      To w takim razie ja polecam jeszcze Koty Pablopavo.

      Usuń
    3. Przesłuchałam, ale jakoś średnio wpasowuje się w mój gust muzyczny :(

      Usuń
  2. Uwielbiam wiosnę! To moja ukochana pora roku. Wspaniałe zdjęcia! :))

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :D Sama z niecierpliwością czekam na wiosnę i doszukuję się jej gdzie tylko jest to możliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że już niedługo nie trzeba będzie się jej doszukiwać, gdzie to tylko możliwe, tylko będzie ją widać na pierwszy rzut oka :)

      Usuń
  4. Kurcze, widać, że masz oko do zdjęć. Najbardziej podobają mi się ptaki, bo sama nie potrafię ich uchwycić, a u ciebie siedzą tak ślicznie i spokojnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie siedziały tak spokojnie, uwierz mi. Po prostu udało mi się wyczuć ten ułamek sekundy, kiedy chwilowo były w bezruchu albo przynajmniej tego ruchu tu nie widać :D

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia. :) Aż poczułam wiosnę na 150%, bo w UK tak przyjemnie jak na Twoich zdjęciach.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej Holandii dzisiaj też pięknie na dworze, mimo że tylko 5°C :D

      Usuń
  6. Chyba założę podobny folder, i będę do niego zbierała zdjęcia przez cały rok, zawsze będę przygotowana na Besię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez cały rok to bym o tym na pewno nie pamiętała xD

      Usuń
  7. Widzę, że akcja Bobika nabiera rozpędu! :) To dobrze, bo jest super i skłania do kreatywności! Zdjęcia przepiękne :) Gdybym miała takie w swojej kolekcji, również chętnie bym się nimi podzieliła ;) Naprawdę fajnie ujęcia, aż mi się wiosny zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Upiekłam dwie pieczenie na jednym ogniu - zaprezentowałam trochę moich zdjęć i wzięłam udział w bobikowej akcji. Nic straconego! Bierz aparat/telefon i działaj :)

      Usuń
  8. Fajna akcja :) A zdjęcia -faktycznie, bardzo kojarzące się z wiosną :)
    Zdjęcia makro są genialne, bo widać wtedy szczegóły... Przykładowo, uwielbiam kropelki wody na płatkach kwiatów, listków i tak dalej. W sumie, przydałoby się wyciągnąć (w moim przypadku- uruchomić w telefonie) i porobić jakieś zdjęcia, tym bardziej, że poniedziałek zapowiada się słoneczny... Bynajmniej jak szłam do szkoły ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to uwielbiam w zdjęciach! Jak widać na nich totalnie WSZYSTKO. Telefon też dobra rzecz. Od kiedy wymieniłam swój, to tym bardziej nie mam ochoty sięgać po aparat :( A jak teraz z pogodą? Bo podobno w moich rejonach w Polsce spadł śnieg o_O

      Usuń
  9. Uwielbiam robić makro, ludzie mi się dziwią, że potrafię godzinami siedzieć nad głupim kwiatkiem póki nie osiągnę takiego efektu jaki sobie wymyśliłam xD
    Oglądając zdjęcia aż czuć wiosnę, oby szybko przyszła, bo mam dosyć zimy brrr

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten tag, już go gdzieś widziałam ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, bo bobik go popularyzuje u siebie na blogu od paru lat i sporo osób wzięło już w nim udział.

      Usuń
  11. Śliczne zdjęcia, ale moim numerem jeden bezsprzecznie jest wielkanocna pisanka :D Tylko co taka sama pisanka w koszyczku, dołóż może jakiejś kiełbaski, na pewno się ucieszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno by się ucieszyła, ale niech sobie poczeka do Wielkiej Soboty xD

      Usuń
  12. Kocham wiosnę, wszystko budzi się do życia na nowo. Już jej tak wyczekuje z utęsknieniem :/ akurat spadł u mnie śnieg... Piękne zdjęcia boćka, udało Ci się go uchwycić bd blisko! :) Obserwujemy wspólnie? Daj znać

    Mogę liczyć na klik w linki w nowym poście? Z góry dzięki :)
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną pierwsza holenderska zima = zima bez śniegu, więc akurat śniegiem bym nie pogardziła :(

      Usuń
  13. Wiesz co mam za oknem? Śnieg... wczoraj popierdalałam w tenisówkach a dzisiaj mam na oknem śnieg...

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie zdjęcia, tęsknię już za prawdziwą wiosną :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia piękne. A wiosna przecież już tuż, tuż, za rogiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję ;)

      Usuń
    2. W końcu za niecały tydzień równonoc wiosenna XD

      Usuń
    3. No faktycznie... Jakoś wyleciało mi to z głowy, mimo że przecież czekam na tę wiosnę XD

      Usuń
  16. Śliczne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  17. Wow. Jesteś mega utalentowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się, ale dzięki za miłe słowa :)

      Usuń
    2. Nie doceniasz się, ja mówię poważnie. :)

      Usuń
    3. Nie wątpię, że nie mówisz tego poważnie, ale... nie do końca się z tym zgodzę, bo znam ludzi, którzy robią o wiele lepsze zdjęcia. Przynajmniej w moim mniemaniu.

      Usuń
  18. I love your pretty pictures :)

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba jeszcze nie dziękowałam za udział w akcji, więc robię to teraz przez wielkie D! DZIĘKUJĘ! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. zdjęcia robisz prześlicznie, są cudowne i sama uwielbiam zdjęcia makro, a teraz, kiedy już mam dobry aparat to mogę się pastwić nad listkami, kwiatuszkami i robaczkami do usranej śmierci! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. hahahaha, i moja Tumblrzasta sypialnia dziękuje za słowa uznania :D

    OdpowiedzUsuń
  22. super wiosenne kadry! teraz wiosna na pewno nastąpi :D uwielbiam tę bobikową akcję. czad! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiosna już od jutra :)
    Przepiękną miałaś pisankę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie wiosna była już wtedy, jak pisałaś ten komentarz, bo w tym roku przyszła do nas 20 marca o 5:30 :D

      Usuń
  24. Te wszystkie fotki, to z miejsca gdzie mieszkasz? Piękna okolica! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te polskie z okolic wsi mojej babci, a holenderskie z mojego małego miasteczka :D

      Usuń
    2. Przyznam nieskromnie, że faktycznie, nie najbrzydziej :D:D

      Usuń
  25. Wow, chciałabym umieć robić takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bobik dotarł i tu! :D świetnie. Niech ta wiosna w końcu nadejdzie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cytując klasyka - "jestem za, a nawet przeciw" :D

      Usuń
    2. haha :D u nas nadeszła, a jak to u Was z pogodą?

      Usuń
    3. Bardzo ładnie - w dzień kilkanaście stopni na plusie, jak wychodzę do pracy przed siódmą, to chłodno, bo tylko 4-7, ale... jutro w dzień rzekomo ma być nawet 20!

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. U mnie trochę jest, bo w dzień jest około +10°C :)

      Usuń
  28. hm, cudowny, czy nie cudowny - robi lepsze zdjęcia niż telefon, a to już dużo. kiedyś kochałam fotografię i teraz próbuję wrócić do tego zamiłowania :D musiałam zakupić sobie nowego przyjaciela z tego względu, że moja stara cyfrówka już nie wyrabiała, ciągle się zwieszała, obiektyw się czasami nie wysuwał, ale była ze mną bardzo, bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja nigdy nigdzie nie mogłam trafić na bociana...
    Kot w koszyku skradł moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy domu sąsiadów mojej babci bociany mają gniazdo, więc są u nas częstymi gośćmi :)

      Usuń
    2. U mnie to co najwyżej można wpaść na kunę/łaskę. A w lecie za to czasami znajdę jeża w ogródku :)

      Usuń
    3. Chętnie bym się zamieniła ;D

      Usuń
    4. Co, bociany się znudziły? :P

      Usuń
    5. Tak trochę, bo ile można ciągle to samo? :P

      Usuń
  30. Świetne zdjęcia. Urzekła mnie ta żywa pisanka :D Co do wiosny, to rzeczywiście ta pora roku przynosi wraz ze sobą jakąś pozytywną energię na kolejne miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Oczywiście, że wiosną jest lepiej. :) Zdjęć robi się też więcej - ja na przykład tak mam :)Wszystko na to wskazuje, że wiosna już jest :) I jest idealnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ze zdjęciami ostatnio, to nieważne, czy zimno, czy ciepło, bo i tak MI SIĘ NIE CHCE :(

      Usuń
  32. mam sony xperia z1 compact i po 1,5 roku stwierdzam - nie polecam, kompletna beznadzieja, zawiesza się jak wszystko inne.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia! :D U mnie przez kilka dni można było poczuć wiosnę, niestety pogoda już się popsuła i czuję jakby jesień się zbliżała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wczoraj i dziś było przecudownie słonecznie i cieplutko, ale widziałam, że pod koniec tygodnia ma się ochłodzić i maksymalnie w dzień ma być 11°C :(

      Usuń